maandag 19 mei 2014

FonQ bouwt aan merk met tv-campagne


Mocht je het vandaag gemist hebben, fonQ.nl start met een landelijke TV campagne om te werken aan haar naamsbekendheid. De 17 commercials, sinds 19 mei op televisie, zijn in samenwerking met reclamebureau Leukwerkt tot stand gekomen. De campagneslogan 'Mooi gevonden op fonQ.nl' staat centraal.

Emotional Commerce in de TV campagne
In de tv-campagne speelt de gedachte achter emotional commerce een centrale rol. De focus van het merk ligt op beleving. Inspirerende productselecties lopen daarom als een rode draad door de gehele campagne. Patrick Kerssemakers licht verder toe: “fonQ staat voor kleurrijke en bijzondere producten die het leven net een beetje leuker maken. Daarmee onderscheiden we onszelf en aan Leukwerkt hebben wij de opdracht gegeven juist dat te vertalen naar een passende campagne”.

Ben je benieuwd naar de commercials en de producten of wil je meer weten over de producten die erin zitten, kijk dan op deze pagina. Als acquisition marketeer ben ik natuurlijk onwijs benieuwd wat dit gaat doen met onze traffic, via welk kanaal dan ook. Ik ben nog meer benieuwd naar jullie reacties, laat ze maar horen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten