donderdag 7 maart 2013

Jij en ik kiezen de nieuwe bieren bij Café Olivier!

Tijd voor nieuwe bieren op de kaart bij Café Olivier, een van mijn favoriete café's in Utrecht. Ik heb in een half jaar alle bieren van de kaart geprobeerd, sommige zijn lekker, de meeste heerlijk!

Met de zomer op komst is het tijd voor een selectie aan nieuwe bieren, het gave van Café Olivier is dat ze hun klanten laten meebepalen of een biertje op de kaart komt of niet. Dat maakt het café naar mijn mening extra #likeable.






Gisteren heb ik een Lucifer (smaakvol en zomers biertje) en een Urthel Hop-It (erg sterk, maar wel lekker!) geprobeerd. Over een week of twee ga ik terug om te kijken of ze op de kaart staan.

Nog nooit in Café Olivier geweest?

Het café is gemakkelijk te bereiken, is gevestigd in een oude schuilkerk in Utrecht. Ze schenken veel verschillende en met name Belgische speciaalbieren en serveren goed eten tegen een redelijke prijs.

Adres:
Achter Clarenburg 6A, Utrecht of check http://www.cafe-olivier.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten