zaterdag 22 februari 2014

Sneeuwbal Festival, go there next year!

Eind augustus vorig jaar kreeg ik de vraag of ik te porren was voor een outdoor festival op 8 februari. Bij festivals denk ik aan zon, een korte broek en Havaianas en absoluut niet aan koude temperaturen, regen, modder of zelfs sneeuw. Maar goed, de ticketprijs viel mee, al mijn vrienden gingen en het festivalterrein op lag op kruipafstand van mijn appartement. De keuze om een ticket te kopen was snel gemaakt.

Uiteindelijk was 8 februari (in Utrecht) een prachtdag met veel zon en prima temperaturen. Het festival zelf was perfect!! Klein genoeg om intiem over te komen en groot genoeg om een aantal goede DJ´s aan te trekken. Kortom, thanks Xsense, via Lief Festival kom ik volgend jaar vast weer terecht bij Sneeuwbal. Voor de liefhebbers, check de aftermovie hieronder (en skip die gast met die leeuwenmuts op 0.38 ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten